Avatar billede makamakalay Nybegynder
19. januar 2011 - 11:20 Der er 5 kommentarer

Problemer med at redelegere webhotel. Kan ikke se siden.

Hej.

Mig en min makker er ved at lave http://www.varde-sportsfiskerforening.dk/. Vi fik fik den ved en fejl redelegeret til One.com server for tidligt, som vi ville skifte til. Vi har derfor fået den peget tilbage på Netsites.

Problemet er nu, at hver gang vi vil tilgå siden i en browser, så ser vi bare one.coms logo. Men siden er redelegeret tilbage til NETsite, når jeg kigger inde på selvetjening ved DK Hostmaster.

Alle andre (DK Hostmaster inkl), som går ind på siden fra andre maskiner ser også den gamle side som de skal. Har I en ide til hvorfor vi stadig bliver peget på One.coms webhotel? Vi har slettet browserhistorik osv.
Avatar billede keysersoze Guru
19. januar 2011 - 11:30 #1
Hvis skiftet er sket for nylig er det ikke sikkert det er opdateret korrekt alle steder endnu og så handler det om lidt ekstra tålmodighed et par timer endnu.
Avatar billede makamakalay Nybegynder
19. januar 2011 - 11:36 #2
Tak KL.

Når du mener alle steder, hvad betyder det så præcist? Er det hos forskellige udbydere eller hvordan? Jeg troede bare at alle blev henvist til den hvor DK-Hostmaster peger på.
Avatar billede makamakalay Nybegynder
19. januar 2011 - 12:54 #3
Tak
Avatar billede showsource Seniormester
19. januar 2011 - 12:56 #4
Jo, men dk-hostmaster peger på en DNS server, og her kan evt. ændring ta' lidt tid.

Altså dk-hostmaster => DNS => webserver
Avatar billede keysersoze Guru
19. januar 2011 - 17:59 #5
jeg håber det er lykkedes med lidt tålmodighed - ellers må du vende tilbage.