Avatar billede TrixyH Nybegynder
17. januar 2011 - 19:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

åbning af brændt dvd

Hej alle i venlige computergenier! :)
Jeg har et lille problem. Jeg er ved at skrive eksamensopgave og skal bruge nogle noter som jeg har brændt på en Fujifilm DVD+R for et års tid siden (så spørg mig ikke hvordan jeg brændte den eller hastigheden!). Når dvden sættes i computeren starter der ingen automatisk afspilning, og når man går ind på drevet står der at der kun er 700 mb ledig af 4,7 gb. Går man helt ind på dvden står der kun "træk filer til denne mappe for at føje dem til disc'en."
Hjælp! Filerne må jo være der et sted?
Avatar billede mchlbk Praktikant
21. januar 2011 - 07:48 #1
Hvilket styresystem bruger du nu og hvilket brugte du, da du brændte dvd'en?

Hvilket program brugte du til at brænde med?
Avatar billede TrixyH Nybegynder
24. januar 2011 - 10:59 #2
Det var den samme computer som jeg bruger idag, så det var Windows Vista Home Premium og programmet var NTI CD & DVD Maker 7.
Avatar billede mchlbk Praktikant
27. januar 2011 - 15:27 #3
Prøv lige at sætte den i en anden computer og se hvad den siger.
Avatar billede TrixyH Nybegynder
18. marts 2011 - 08:22 #4
Den kan stadig ikke, men det kan være lige meget nu. :)