Avatar billede julemandenb Nybegynder
16. januar 2011 - 10:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Point ude 210 - Hvor er de to åbne spg?

Hej eksperten.

Jeg ikke den bedste til at holde styr på mine åbne sager og bliver derfor sparket lidt i røven. :)

Jeg sidder og lukker mine forældede spørgsmål og har lige nu 1
spørgsmål åben ( Internet Explorer melder fejl ved opstart ) Dette spørgsmål står til at have 180 Point ude men på min profil står der jeg har 210 Point ude. Dette betyder jeg stadig har flere åbne spørgsmål men hvor er de, Jeg kan ikke finde dem under
Link: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/julemandenb

// Mikkel Bering
Avatar billede haverslev Novice
16. januar 2011 - 10:36 #1
Dem kan du altid finde under Åbne spørgsmål i din profil_
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/julemandenb
Avatar billede julemandenb Nybegynder
16. januar 2011 - 10:41 #2
Ja. Det er jeg godt klar over. Men hvis du nu ser på min profil hvor mange point jeg har ude. Så står der "30 point ude" Når du så går ind på det link du sendte så der ikke nogle åbne spørgsmål med point?
Avatar billede haverslev Novice
16. januar 2011 - 10:49 #3
Nej der står 90 point ude.

julemandenb (3.875 point. Point ude: 90)
Avatar billede haverslev Novice
16. januar 2011 - 10:50 #4
Avatar billede julemandenb Nybegynder
16. januar 2011 - 10:52 #5
Ja. Nu står der 90 ude. har lige oprettet et spørgsmål.
Men hvis du kigger igen på det link du sendte, og lægger de spørgsmål's point sammen. Så ser du jeg har 2 spørgsmål.
et af 0 Point
et andet af 60 point.

Men der står stadig jeg har 90 ude.
Avatar billede haverslev Novice
16. januar 2011 - 10:58 #6
Ja det er da rigtigt at der står 90 nu, men kun 60 i åbne !!

Det må være en fejl på eksperten, ved at brugeren john_stigers også har et problem med at han har -points ude.
Så kunne jo tyde på en programmereingsfejl et eller andet sted :-)
Avatar billede julemandenb Nybegynder
16. januar 2011 - 11:00 #7
Ja :)
Hvem skal jeg kontakte for dette ?
Avatar billede haverslev Novice
16. januar 2011 - 11:07 #8
16. januar 2011 - 11:39 #9
(Nogle gange kommer det dog på plads over en nat...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2011 - 15:53 #10
Men regn ikke med noget som helst...
Har haft problemet i laaaang tid, og intet er blevet gjort.
Avatar billede julemandenb Nybegynder
16. januar 2011 - 15:57 #11
Okay. Det ikke noget der irrter mig. Det var mere for at oplyse folket bag eksperten om det. :)

Tak for jers svar.

//Mikkel