Avatar billede Asterix-abc Nybegynder
15. januar 2011 - 13:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dump of physical memory

Hej,
Har forgæves forsøgt at starte en af husets computere op her i dag, men får ovenstående fejlmeddelelse...Hvad gør jeg ?
Computeren kører Windows XP.

Den komplette tekst er:
"Stop: c0000218 {Registry File Failure}
The Registry cannot load the hive (file):
\Systemroot\System32\Config\SOFTWARE
or its log or alternate.
It is corrupt, absent or not writable

Beginning dump of physical memory
Physical memory dump complete.
Contact your system administrator or technical support group for further assistance"

Jeg har prøvet at genstarte maskinen med følgende forskellige indstillinger.
"Windows normal setting"
"Windows last know good configuration"
"Windows Safe mode with networking"

Men intet hjælper..

Computeren blev slukket i går uden installation af nye programmer, hardware m.v.

Kan I hjælpe mig med at få liv i den igen ??

M.v.h.
15. januar 2011 - 13:54 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/

http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede Asterix-abc Nybegynder
17. januar 2011 - 07:57 #2
Tak for vejledningen...

Emnet er hermed lukket og overført til kategorien Windows XP.