Avatar billede kimtheman Novice
13. januar 2011 - 13:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spam/ windows live essentials 2011

Opdaterede for noget tid siden mit Windows Live Mail, med opdateringspakken windows live essentials 2011 fra windows update.

Siden da har spam funktionen ikke virket i e-mail programmet, og synes ikke rigtig jeg kan finde løsningen, til at få det til at virke igen. Så jeg tænkte på at afinstallere det igen, for derefter at installere det igen.

Mit spørgsmål er nu:

Hvis jeg afinstallere windows live essentials 2011, så vil Windows live mail da stadig beholde alle mine e-mails, og køre videre som det var før ikke?

Eller?
Avatar billede kimtheman Novice
23. januar 2011 - 22:53 #1
Slet ingen med erfaringer til dette?
Avatar billede kimtheman Novice
02. februar 2011 - 23:51 #2
Jeg slettede windows live essentials 2011, og installere igen og det hele var der endnu og spamfileret virker igen (Lavede dog lige backup først for en sikkerheds skyld).
Fedt.