Avatar billede nikolajh Nybegynder
11. januar 2011 - 13:46 Der er 1 kommentar

Eyefinity problem

Hej,
jeg er lige blevet den lykkelige ejer af et radeon hd 6950 grafikkort og havde set meget frem til at kunne køre tre skærme. jeg har anskaffet mig en ny skærm med en displayport indgang, og de to andre kører med vga til Dvi adaptore.
den vil ikke køre tre skærme, den vil ikke sende noget ud af den "nederste" dvi port?
er der nogen der kan hjælpe med dette?
den vil gerne sende signal til DP skærmen og den ene skærm som er sat til med en vga til dvi konverter, men ikke noget signal fra den sidste dvi port.
Avatar billede swiatecki Novice
11. januar 2011 - 15:35 #1
Fra AMD's hjemmeside

"You can connect up to two non-DisplayPort monitors at one time to an AMD Eyefinity technology-enabled graphics card using non-DisplayPort connections or passive DisplayPort dongles. To enable and drive 3 or more non-DisplayPort monitors at one time, the additional non-DisplayPort monitors must be connected with an active DisplayPort dongle."