Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2011 - 22:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Afslutning

Hvorledes lukker jeg af for en spørgeprocess?
10. januar 2011 - 22:12 #1
Har du læst FAQ'en -> http://www.eksperten.dk/faq ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2011 - 22:31 #2
På samme måde som her: http://www.eksperten.dk/spm/923692
10. januar 2011 - 22:41 #3
Du lukker et spoergsmaal ved at acceptere et svar, et indlaeg markeret med gult, og du accepterer det ved foerst at saette et 'flueben' i den lille firkant og derefter klikke paa feltet 'Accepter svar og afgiv points.'

Du har gjort det rigtigt to gange, i spoergsmaal http://www.eksperten.dk/spm/867279 og i http://www.eksperten.dk/spm/923692 som begge er afsluttede og lukkede, markeret med groent.

Jeg ser at du paa de fleste af dine uafsluttede spoergsmaal ikke har nogen svar, kun kommentarer, markeret med graat.  Men i adskillige af disse spoergsmaal ser det ud til at du har modtaget brugbare indlaeg fra et eller flere medlemmer.  Du skal saa i et indlaeg bede dette/disse medlemmer om at oprette svar, og naar svar ankommer acceptere du det/dem.  Hvis indenfor en rimelig frist ingen svar ankommer, eller hvis paa et spoergsmaal du ikke har faaet brugbare svar maa du selv oprette et svar, for eksempel blot sige 'jeg lukker' og saa acceptere dette svar.

Jeg opretter dette som kommentar fordi det er tradition at man ikke faar points for spoergsmaal om Eksperten selv.  Saa paa dette spoergsmaal skal du selv oprette et svar og acceptere det.

Er det alt sammen til at forstaa?
11. januar 2011 - 06:47 #4
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2011 - 10:37 #5
Ja jeg har læst men blev godt nok forvirret eller også er jeg det bare, men tak for svar.
11. januar 2011 - 10:40 #6
Hov, nu soerger du vel for at lukke denne traad ved at oprette et svar og acceptere det.  Ikke sandt?
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2011 - 10:45 #7
Ja tak alle sammen
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2011 - 13:12 #8
Til Cristian Belgien! Jeg syntes det er kompliseret, er det kun mig der er en tumbe? men jeg må tage mig tid en dag til at sætte
mig ind i reglerne. Når det så er sagt så syntes jeg det er en god ide hele dette projekt, selvom ikke håber at få alt for meget brug for det i fremtiden.
Hej.
11. januar 2011 - 14:21 #9
Jeg synes ogsaa det er unoedig komplekst (og jeg har stillet forslag til forenklinger, men indtil nu uden resultat.)  Det er en kendsgerning at mange nye medlemmer har problemer med at finde rundt, og det havde jeg selv til at begynde med. Men jeg har god nytte af Eksperten, og det koster ikke andet end at skulle leve med systemet, og det goer jeg saa.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2011 - 14:46 #10
tak