Avatar billede Sunshineandpepe Nybegynder
09. januar 2011 - 17:36 Der er 3 kommentarer

Købe Videokamera og digital kamera i Usa

Hejsa

Mig og min familie, står og skal til Florida på ferie i aug mdr.... ;) Det glæder vi os jo enormt til...
Og i den forbindelse har vi snakket om at købe video kamera og digital kamera derover....;)

Er der nogen som har erfaringer med det ??

Det vidiokamera vi vil købe er : Sony HDR-XR550VE
Og Digital kamera : Canon EOS550D

Er der nogen som evnt kender priseren på disse to i usa ??

Vi er godt klar over vi skal købe omformer til de stik, da de ikke passer vil vores stik...:)
Avatar billede coderdk Praktikant
09. januar 2011 - 18:54 #1
Og hvis I er uheldige, moms og told af dem ;)

Kender ikke nogen i florida, men du kan bestille fra B&H Photo Video i New York og få det sendt til Florida - http://www.bhphotovideo.com/
Avatar billede Sunshineandpepe Nybegynder
09. januar 2011 - 22:12 #2
Tak for dit svar...;)

Vi vil prøve at få et tilbud her i dk, fra en som min mand kender, som sælger til forratninger...
og tak for hjemmesiden, så kan vi samligne priser....;)
Og hvis det er så tager vi chancen...;)
Avatar billede coderdk Praktikant
09. januar 2011 - 22:31 #3
Ok :) Jeg har i øvrigt selv købt fra B&H en gang - De er gode, og priserne er også gode :)