Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
06. januar 2011 - 14:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

<td class="style2"> indsættes i .aspx-filen

Når jeg editerer min .aspx-fil, så indsætter Visual Studio (2008) fra tid til anden SELV class i td tags som vist i overskrift. Ovenikøbet laves også nogle gange (men ikke altid) en class-konstruktion næsten øverst i filen. Det er ret irriterende - er der en måde at få den til at holde op med det?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
06. januar 2011 - 17:24 #1
Ændres Style Application Mode til manual styling <--

Den finder du under Tools - HTML Designer - CSS Styling
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
06. januar 2011 - 19:12 #2
Den står allerede til 'Manual Style Application'?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
13. januar 2011 - 15:23 #3
Nu har den lige lavet nummeret igen og indsat en masse - du har ikke et bud til?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
21. marts 2011 - 20:38 #4
Det foreslåede svar har desværre ikke kunnet eliminere fænomenet og jeg har ikke hørt mere, så jeg kan desværre ikke acceptere svaret, men tak for forslaget!