Avatar billede hrclemmensen Nybegynder
05. januar 2011 - 11:22 Der er 3 kommentarer

Printe flere tegninger på 1 gang?

Hej
Jeg har et spørgsmål vedr. LT som ville spare mig for meget tid. Hvis jeg har åbnet 15 forskellige tegninger, kan jeg så printe dem alle ud på en gang?

Mvh Thomas
05. januar 2011 - 16:55 #1
Velkommen til E. ...

... vedr. LT ... - ikke forstået ?
Avatar billede japping Nybegynder
05. januar 2011 - 19:57 #2
Prøv at marker alle filerne i stifinder, højreklik og vælg Print.
Avatar billede hrclemmensen Nybegynder
10. januar 2011 - 12:45 #3
Jeg fik vist ikke formuleret mig så godt;-) LT = LT Autocad
Vi arbejder som sagt tit på mange forskellige tegninger, så der er noget stort arbejde med at printe alle tegningerne ud. Lige så besværligt er det hvis man vil gemme tegningerne, så skal hver enkelt tegning jo gemmes.

Jeg kan ikke printe cadtegningerne ud via stifinder.

Håber i kan hjælpe mig;-)