Avatar billede camsti Seniormester
05. januar 2011 - 10:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brevfletning i Excel

Jeg har en Excelfil med en adresseliste i. Den er præcis som alle mulige andre regneark med kolonner med værelse, navn, adresse, postnummer og by.

Disse vil jeg gerne have trykt på labels.

Jeg har lavet en skabalon hvor der er plads til 24 labels pr. ark.

Jeg vælger forsendelser, start brevfletning og etiketter.
Derpå vælger jeg Avery Zweckform Etiketter nr. 3475, 24 pr. ark.

Word tilføjer nu feltet "næste post" på alle 24 etikketer.

Nu vælger jeg så alle de felter der skal med og trykker på "opdater etiketter"

Her går det galt. Det er helt tilfældigt hvilke etiketter der opdaterers. Normalt er det den øverste række etiketter samt de to yderste i nederste række.

Hvorfor sørensen opdaterer den ikke alle felterne?

Jeg bruger en fuldt opdateret Office 2007 på en maskine med W7 og jeg har førhen flettet uden problemer.
Avatar billede larsini Seniormester
06. januar 2011 - 09:31 #1
i office 2007 fletter man på en lidt anden måde end man gjorde i tidligere word versioner - det sidste man skal gøre når alt er på plads er "flet til printer"!!!
Avatar billede camsti Seniormester
13. marts 2011 - 12:41 #2
Det burde da være sådan at når man opdaterer felterne skal den opdatere ALLE felterne og ikke bare tilfældigt udvalgte ...

Problemet er stadigt aktuelt når jeg fletter etiketter .. Ingen forslag?