Avatar billede hulla Novice
04. januar 2011 - 21:26 Der er 1 løsning

IIS7 Integrated AppPool ASP.NET 4.0

Hej

Jeg har et problem med at få min IIS 7 til at virke på min firma-pc.

Jeg har lavet et website der virker fint alle andre steder, lagt det i en mappe: c:\\inetpub\wwwroot og lavet et website der peger på denne placering med en app-pool der kører integrated pipeline, .NET 4.0 og tillader 32-bit applikationer.

Jeg har forsøgt at bruge forskellige Identiteter (ApplicationPoolIdentity, NetworkService) til at køre denne app-pool, men ligemeget hvilken bruger og med hvilke rettigheder ender jeg med ikke at få adgang.
Trykker jeg på "Test indstillinger..." under websitets grundlæggende indstillinger får jeg "Adgangen til stien kan ikke bekræftes ... "

Jeg har forsøgt med alle de mest gængse google-søgninger uden held.

Håber en her ved noget mere end jeg

:-)
Avatar billede hulla Novice
05. januar 2011 - 20:12 #1
Det viste sig at være manglende rettigheder hvilket ikke burde være tilfældet.

Jeg løste det ved at oprette en ny lokal bruger, give den rettigheder og bruge den til min app pool