Avatar billede ernan Nybegynder
04. januar 2011 - 14:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Computeradmin. kan ikke lukkes

Computeradmin. kan ikke lukkes.
Der kommer en fejlmeddelselse fra Microsoft management Console om at alle dialogbokse skal lukkes forinden.
Der er ingen åbne dialogbokse og progr. kan kun lukkes via joblisten.
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. januar 2011 - 15:03 #1
Gendan til før problemet opstod .eller hvis du har lavet en reparations disk så kør den eller lav en rep.fra indstallations dvdén.
Avatar billede ernan Nybegynder
04. januar 2011 - 15:30 #2
er forsøgt - virker ikke.
Fejlen forekommer ikke nødvendigvis hver gang jeg læser logfilen
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
04. januar 2011 - 16:03 #3
er det kontoen "administrator" du forsøger at lukke? for denne kan du ikke fjerne - nogensinde?
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
04. januar 2011 - 16:06 #4
tror lige jeg fik læst forkert. Er det "programmet" Computeradministration du ikke kan lukke når du kigger rundt i loggen?

Prøv eventuelt at køre "eventvwr.msc /s" i KØR, eller start en kommandoprompt og kør den herfra.
Det er den direkte vej ind til eventvieweren.
Avatar billede ernan Nybegynder
19. januar 2011 - 16:07 #5
samme fejl
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
20. januar 2011 - 09:08 #6
sikke da en fornuftig måde at lukke dette spørgsmål på.