Avatar billede AndersBrusen Nybegynder
04. januar 2011 - 12:02 Der er 6 kommentarer

Vidiokamera hjælp

Jeg skal på skiferie med nogle gutter, og vi har besluttes os og lave en lille vidio over vores tur.

Ville derfor spørge om det er muligt at tage et billede imens man filmer. Så man kan få nogle billeder i action-øjeblikkene?

På forhånd tak for hjælpen

AndersBrusen
Avatar billede chalde Seniormester
04. januar 2011 - 12:11 #1
Det afhænger helt af kameraet, men med de fleste almindelige er det enten eller.
Du kan naturligvis redigere videoen efterfølgende og hive snapshots ud (dette har stort set alle videoredigeringsværktøjer mulighed for), men det er naturligvis i den kvalitet som der bliver filmet i.
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. januar 2011 - 12:12 #2
Det er umuligt at svare på, når man ikke ved hvilket kamera du har. Men læs i din manual, så står det garanteret der, hvis man kan. Ellers består en film af billeder, så der kan du jo se om der er et billede du kan bruge.
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. januar 2011 - 12:13 #3
Hov, der var chalde og jeg vist meget enige.
Avatar billede AndersBrusen Nybegynder
04. januar 2011 - 12:19 #4
okay´.

Jeg har et sony handimand vidokamera. Ved i om der er en bestemt knap man kan gøre det med imens man filmer?
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. januar 2011 - 12:29 #5
sony handimand vidokamera, tror jeg ikke der er noget der hedder. Mener du et sony handycam videokamera, er der 1000 forskellige modeller. Man kan ikke på mit (kan ikke huske model).
Avatar billede AndersBrusen Nybegynder
04. januar 2011 - 12:35 #6
ja michel_stime det er det det hedder. min fejl. Okay jeg siger tak for hjælpen.