Avatar billede jepper1992 Mester
04. januar 2011 - 10:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at få webhost til at reagere på asp.net

hej jeg har fået fat i en god webhost som godkender asp.net
men det køre igennem noget de kalder mono. linket til guiden er her
http://x10hosting.com/forums/tutorials/102062-how-get-asp-net-work-x10hosting.html

forstår ikke helt hvad jeg skal gøre for at få det til at virke er der nogle der kan hjælpe mig.
Avatar billede arne_v Ekspert
04. januar 2011 - 21:11 #1
Ifoelge beskrivelsen skal du bare uplade dine .aspx og .apsx.cs filer, undlade at upload web.config !

Hvad goer du og hvilken fejl faar du?
Avatar billede jepper1992 Mester
04. januar 2011 - 23:09 #2
Oploadet min side aspx og aspx.cs og mente jeg prøvede at oploade både med og uden web.config . Får ingen fejl men ser min kode i stedet for siden
Avatar billede arne_v Ekspert
05. januar 2011 - 03:37 #3
så er .aspx extension tilsyneladende ikke registreret

prøv og kontakt deres helpdesk
Avatar billede jepper1992 Mester
10. januar 2011 - 08:25 #4
okay prøver jeg, tak for hjælpen smid svar så for du point
Avatar billede arne_v Ekspert
10. januar 2011 - 15:23 #5
svar