Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2011 - 19:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprødning af outlook filer.

Hej eksperter,
Jeg sidder her og vil rydde op i mine outlook filer, jeg har dem her:

~last~.sharing.xml.obi
Archive
Archive1
Archive2
Extend.dat
Outlook
Outlook.sharing.xml.obi
Outlook.xml.kfl
Outlook00.sharing.xml.obi
Outlook00xml.kfl
Outlook01.xml.kfl

Alle de filer er dem der ligger i mappen outlook, og får flere efterhånden jeg formatere min hdd,
(gør det når den brokker sig eller har haft meget virus på)

Filen:
Outlook er mine mails ved jeg,
Archive er arkiv, men over hvad?

Kan man ligge alt fra "Archive1 og Archive2" over i "Archive" så jeg kun har en fil af dem og bruger kun en af dem?

Outlook00.sharing.xml.obi
Outlook00xml.kfl
Outlook01.xml.kfl

Ved jeg ikke hvad er til, men det er nogle af dem er ens, kan jeg bare slette dem uden det gør noget?

Men ville ha' det til at se sådan ud:

~last~.sharing.xml.obi
Archive
Extend.dat
Outlook
Outlook.sharing.xml.obi
Outlook.xml.kfl

Håber i forstår mig, tak på forhånd.
03. januar 2011 - 19:43 #1
... lad dem bare være; har du noget 'problem' med de filer ?

Det er *.PST der indeholder hele baduljen af E-mail, adresse, ...

Behøver ikke nødvendigvis at hedde Outlook.PST - men det er default/standard navnet.
Jeg har eksempelvis oprettet flere *.PST filer:
* Privat.PST
* Eksperten.PST
* Tjant&Fjas.PST
*
Liggende på en anden harddisk end styresystemets!!!
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2011 - 19:48 #2
Ja, men hvis jeg formatere min computer her igen, efter jeg ikke har haft den stabil pt. men så formatere jeg den, ligger outlook ind igen, så vil der dukke flere filer op,

endten nogle af dem:
Outlook00.sharing.xml.obi
Outlook00xml.kfl
Outlook01.xml.kfl

og så skulle der ikke undre mig at der dukker en til op af Archive,
03. januar 2011 - 20:00 #3
... og ? Er det et problem ?
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2011 - 20:22 #4
Ja. de irre mig.

"archive" kan man åbne i "kontoinstillinger"
men er det ikke dem der bliver gemt i når der kommer en "box frem og siger vil du arkivere" hvor med de mails man har skrevet, slette osv. bliver gemt i?
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2011 - 20:23 #5
Bump