Avatar billede MrLarsJen Nybegynder
03. januar 2011 - 15:51 Der er 13 kommentarer

hjælp med sms

jeg ved ikke om det her er det rigtige sted og spørge
men jeg har det problem, at min mobil ( Htc Magic ) kan ikke finde ud af at slette mine beskeder, jeg har en tråd fra min exkæreste som jeg meget gerne vil slette, men den her tråd er på over 5400 beskeder, og hver kan jeg prøver at slette dem, så fryser min mobil

jeg håber meget at der er en eller anden her inde der kan hjælpe mig :)
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
03. januar 2011 - 16:30 #1
prøv at slette den når du går i seng, og lad mobilen ligge til imorgen... det kan godt tage ekstremt lang tid at slette så mange sms'er
Avatar billede pstidsen Novice
03. januar 2011 - 16:30 #2
5400????? Hold da op!!! Nå, men det er altså et forkert sted du har skrevet.
Skriv her: http://www.eksperten.dk/spm/Diverse/Fri-debat/opret

Nå, men jeg vil foreslå at slette mindre af gangen. F.eks. nogle hundrede. Det vil tage ret lang tid at komme igennem dem alle, men kan godt forstå telefonen ikke kan lide at slette 5400! ;)
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
03. januar 2011 - 16:39 #3
det er android, man kan ikke slette "nogle" man kan kun slette alt eller intet...
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2011 - 19:22 #4
mcb2001 - nej det hedder slet enkeltvis eller hele tråden. Det er netop Android.
Avatar billede pstidsen Novice
06. januar 2011 - 17:14 #5
Android, Android, Android.... Nånå det vidste jeg ikke lige =)
Avatar billede repox Seniormester
06. januar 2011 - 18:17 #6
Jeg bruger en applikation der hedder noget så simpelt som 'Delete old messages' fra JADS Limited. Den er gratis (de har også en betalingsudgave som kan lidt mere).

Den sletter uden problemer SMS'er efter alder, eller max antal seneste modtagede eller slutteteligt max x antal fra hver person i indbakken.

Super lækker app, når nu Android SMS fejler ved større samlinger af SMS'er...
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
08. februar 2011 - 12:53 #7
er det ikke på tide at lukke dit spørgsmål?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2011 - 20:42 #8
Oprettet
3. januar 2011 kl. 15.47
Sidst på
3. januar 2011 kl. 15.48
Avatar billede MrLarsJen Nybegynder
09. februar 2011 - 19:47 #9
hov viste ikke man skulle slette dem :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. februar 2011 - 19:54 #10
Jamen...???
Det er jo det du skal have hjælp til ikke?

Ingen feedback = du har ikke fået løst problemet, for du har ikke prøvet div. forslag...

Jeg hopper fra. Der er vist ingen grund til at tro at spørger gider give feedback.
Avatar billede MrLarsJen Nybegynder
09. februar 2011 - 20:07 #11
da jeg skrev hov viste ikke man skulle slette dem, der mente jeg lukke det her spørgsmål
Avatar billede pstidsen Novice
03. april 2011 - 14:43 #13
Hallo hallo?