Avatar billede pumpa Nybegynder
28. december 2010 - 20:15 Der er 11 kommentarer

Counter strike online

Godaften Folkens.

Jeg har et lille spørgsmål and. counterstrike online.
Siden jeg spillede cs sidst (ca. 5år siden ) er spillet lavet en smugle om. Mit spørgsmål. Hvordan tjener man penge til at købe våben for. jeg har spillet i 3 dage nu og min  er cash Okr.

På forhånd tak.
Brian
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. december 2010 - 20:18 #1
Hej Brian,
jeg ved ikke helt om dette spørgsmål skal tages seriøst eller er ment som en joke.

Men jeg antager du mener det seriøst og derfor får du et seriøst svar.
Når du skyder en modstander, vinder en runde, planter en bombe, defuser, redder gidsler etc... Så tjener du penge.
Men hvis du har spillet 3 dage online og dine cash stadig er 0,-, så lyder det meget mærkeligt.
Man får normalt også lidt cash, selvom ens hold taber nemlig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. december 2010 - 20:53 #2
Går ud fra vi snakker om et andet spil end det normale Counter Strike?
Måske dette? http://en.wikipedia.org/wiki/Counter-Strike_Online
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. december 2010 - 20:55 #3
aha..

Det ER en anden version end det kendte spil!

jakobdo: http://www.youtube.com/watch?v=Fwiv1t1QiEE
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. december 2010 - 20:58 #4
John: Så blev jeg sgu lige klogere. Jeg troede jo kun der var "The on and only" Counterstrike. :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. december 2010 - 21:02 #5
Også her ;)

Blev nysgerrig fordi han kaldte det Counter Strike Online og det med at tjene penge.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. december 2010 - 21:04 #6
Og så er der en rettelse:
Siden jeg spillede cs sidst (ca. 5år siden ) er spillet lavet en smugle om.

Det er fordi det ikke er det samme spil :)
Counter Strike er som det altid har været, men Counter Strike Online er en videreudvikling - derfor tror du det er lavet om.
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. december 2010 - 21:09 #7
Dog synes jeg ikke at kunne finde nogle links, download, købe steder eller lign. på online.
Er det ikke udviklet endnu eller ?
Avatar billede pumpa Nybegynder
28. december 2010 - 22:07 #8
jo jo mit spørgsmål er nu seriøst nok.

ja i har ret det er et nyt cs online vation. som der gratis at spille. selve gemeplayet er det samme og de samme baner ,men med begransninger på køb af våben og tilbehør. Man kan købe våben , men jeg ved bare ikke hvordan man kommer til pengene. Jeg har også læst på flere hjemmesider , men jeg kunne ikke finde noget om den del af spillet. Det er nu ikke meget sjovt ved at starte alle runder med en mp5 og en granat , når de fleste andre har kraftigere våben.
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. december 2010 - 22:11 #9
pumpa: Jeg antog det var det "normale" cs og derfor svarede jeg som jeg gjorde. Jeg vidste ikke bedre. :o)

Kan du ikke smide et link eller noget, jeg skal da prøve det.
Avatar billede fyggi Nybegynder
29. december 2010 - 18:19 #10
jeg skriver lige fra min mobil, når jeg kommer hjem smider jeg et
Avatar billede pumpa Nybegynder
29. december 2010 - 21:56 #11
her har du linket .
http://cso.iahgames.com/site/index.aspx

så skal du bare lave en bruger, det er gratis.