Avatar billede hyrpel Nybegynder
25. december 2010 - 12:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sprog tab i toppen

Hejsa

Jeg er igang med at lave en hjemmeside via Weebly.com hvor man selv kan programmere sit HTML og CSS det har jeg også gjort og er kommet ret langt med vores side.

www.gaservice.weebly.com

Jeg vil gerne have siden i både engelsk og dansk og jeg vil gerne have at kunderne kan vælge EN eller DA i højre top over vores main billed i toppen.

håber i forstår hvad jeg mener.

Mit spørgsmål er hvordan koder jeg det ind i mit CSS eller HTML?

Morten
Avatar billede webweaver Praktikant
25. december 2010 - 12:41 #1
Det gør du ved at sætte en div ind oppe over jeres logo.
Om du så vil have "dansk/engelsk valget" som links eller billeder kan du jo så altid finde ud af.
Avatar billede hyrpel Nybegynder
25. december 2010 - 13:34 #2
Hmm kan du uddybe lidt bedere?

Morten
Avatar billede webweaver Praktikant
25. december 2010 - 16:59 #3
Hvordan har du lavet resten af hjemmesiden?
Sidder du i en WYSIWYG editor? Altså hvor du kan sidde og designe hjemmesiden direkte og ikke via kodning ...

Jeg kan se at du har fået smidt det ind på sitet nu i en div som jeg skrev? :)
Avatar billede hyrpel Nybegynder
25. december 2010 - 17:03 #4
Det er en både og kombination, jeg kan designe via kode samt direkte.

Men ja jeg læste lidt op på DIV kode, og fik det til at virke

Jeg takker

Morten
Avatar billede webweaver Praktikant
25. december 2010 - 17:18 #5
Super. Det var så lidt :-)
Avatar billede webweaver Praktikant
25. december 2010 - 17:19 #6
Du har point ude, og har haft det længe! Husk at lukke dine gamle tråde og tildele point til dem som har svaret i de tråde. Det er ikke populært det andet. Hvis der ikke er nogen med et svar, lægger du selv et og accepterer ...
Avatar billede hyrpel Nybegynder
25. december 2010 - 17:22 #7
okay ja for folk vælger tit ikke at ligge svar ind som man kan lukke, du har nemlig heller ikke lagt noget ind så jeg kan lukke det.

Jeg takker
Avatar billede webweaver Praktikant
25. december 2010 - 17:30 #8
Nej det gør de først bagefter, når man ved om svaret var det rigtige. Hvis det er det, så kan du bede dem om at smide et svar og så er det overstået :)

Jeg smider et svar så du kan lukke så ...