Avatar billede Mikkellino Nybegynder
20. december 2010 - 09:34 Der er 3 kommentarer

2 bærbare

Hej

Jeg har lige fået ny bærbar og har derfor 2 stående. Jeg vil høre hvordan man kan forbinde dem så jeg har 2 skærme til min nye bærbar. Er det bare et vga kabel der skal til?

Tak på forhånd
Avatar billede claes57 Ekspert
20. december 2010 - 10:11 #1
du skal finde en, der har en skærm til overs, og så bytte den ene bærbare med skærmen.
vga-stik på bærbare er en udgang - så du kan ikke sende noget ind i maskinen den vej.
Avatar billede Mikkellino Nybegynder
20. december 2010 - 12:58 #2
Hvad sker der så hvis man sætter et HDMI-kabel mellem dem?
Avatar billede claes57 Ekspert
20. december 2010 - 13:58 #3
hdmi er også udgang - der er ikke en indgang til videosignal.