Avatar billede Rune Sommer Mester
18. december 2010 - 14:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bilagsafsnit i Word 2007

Jeg sidder (stadig) med en større opgave, og sidst i opgaven ønsker jeg at lægge nogle bilag.

Jeg har nogle idéer til hvordan det skal se ud / konstrueres:

1.
Bilagene må gerne have et "overskriftsagtigt" udseende. Evt. VÆRE en overskrif? Dette kan jeg dog ikke løse, da, hvis jeg ændrer overskriftstypografien i bilags-afdelingen så ændres alle overskrifter.

2.
Overskriftsnummereringen må gerne fremgå af indholdsfortegnelsen:
Som sidste overskriftspunkt i opgaven (punkt 10) skal der blot stå BILAG. Og så skal alle bilag være en under-overskrift under denne store BILAG's overskrift (så de får nummer Bilag 10.1, Bilag 10.2, Bilag 10.3 osv.

Nogen idéer? Jeg har googlet en del og set andre tråde her på eksperten, men intet som får mig i mål.
Avatar billede Rune Sommer Mester
18. december 2010 - 14:43 #1
OK - jeg kan jo godt se, at dette ikke adskiller sig fra blot at fortsætte mine overskrifts-afsnit længere ned i bilags-sektionen...
Derfor tror jeg bare, at jeg lader det være som det er....Ved ikke helt hvad det egentlig er, jeg ønsker.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
18. december 2010 - 15:15 #2
Hvis du definerer overskriftstypografier som forklaret i denne engelske artikel, kan du styre separat nummerering af bilag (appendices):
http://www.shaunakelly.com/word/numbering/numberingappendixes.html
Avatar billede Rune Sommer Mester
08. august 2011 - 18:35 #3
Skylder vist en gang gamle points for dit svar.
Send et svar - og du skal få dem.

Ps. Det er rart at have dig som MsWord-ekspert her på eksperten.dk! Du har gjort det noget lettere, at finde rundt i junglen af opsætningen af store og små dokumenter.
Tak :)
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
08. august 2011 - 22:04 #4
Her er et svar.
Og tak for din feedback. Det er altid dejligt at vide, at hjælpen er til nytte.