Avatar billede larsgrau Forsker
17. december 2010 - 19:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ME kommando

Hej

Jeg har haft stor brug og held med at får den til at virke, men nu er der sgu kommet et lille problem

Min kommando er sådan her

Me.Tekst25 = Forms!formular1!Tekst21 & Forms!signalhovede!datotid

Det giver dette output:
F
151515Z DEC 2010

men jeg vil gerne havde den til at skrive det på en linie sådan her

F 151515Z DEC 2010

F: kommer fra en tabel
151515Z DEC 2010 kommer fra denne tekstboks med denne kode:
Me.datotid = UCase(Format(Now, "ddhhnnZ MMM yyyy"))

Kan det lade sig gøre at sætte dem på en linie ??

/lars
Avatar billede claes57 Ekspert
17. december 2010 - 19:22 #1
du kan lave en replace, så du erstatter et linjeskift med mellemrum
jeg har ikke access på denne maskine, så kan ikke teste, men prøv selv
Me.Tekst25 = Replace(Forms!formular1!Tekst21 & Forms!signalhovede!datotid, vbCrLf , " ")
Avatar billede larsgrau Forsker
17. december 2010 - 19:45 #2
Tak det virkede bare, så hvis du svare vil jeg give dig point
Avatar billede claes57 Ekspert
17. december 2010 - 20:23 #3
det var bare et 'skud i tågen' - så læg et svar selv.
Avatar billede larsgrau Forsker
17. december 2010 - 22:54 #4
Takker
Avatar billede larsgrau Forsker
17. december 2010 - 22:56 #5
Hvis jeg trykker på denne:
Svar (til løsninger og pointgivning)

Kan jeg kun give mig selv point, og jeg vil gerne give dem til dig, så du skal vælge "Svar (til løsninger og pointgivning)" ellers kan jeg ikke give dem til dig.

/lars
Avatar billede claes57 Ekspert
18. december 2010 - 10:42 #6
jeg synes - i anledning af julen (!) - at du skal beholde dine point.
Avatar billede larsgrau Forsker
18. december 2010 - 19:07 #7
Takker mange gange