Avatar billede PhilipVinther Nybegynder
16. december 2010 - 19:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IT-Support elev søger job i odense omegn

Hej folkens. Virksomheder, og andre som kigger på disse sider.

Jeg er en fyr på snart 26 år som desværre er kommet i det problem at jeg ikke kan finde mig en elev plads som it-supporter. Jeg har prøvet mange steder efter hånden, men desværre er jeg på nuværende dato løbet tør for frie pladser.

Derfor tænkte jeg at spørge herinde om nogen havde en "smart" måde hvor man kan søge "nye" virksomheder eller bare generelt virksomheder som kunne bruge en it-supporter elev.
Jeg er nemlig ikke selv sådan en detektiv så jeg ville vide hvad jeg skulle søge efter.

Så med det. Hvis jer der læser dette enten mangler en it-supporter elev, kunne tænke jer at få en i jeres virksomhed, eller på anden måde kunne hjælpe mig vil jeg være super glad :-)

Venlige hilsener:
Philip Vinther

Ps. er dette skrevet i et forkert emne er admin velkommen til at flytte mit opslag selvfølgelig :-)
Avatar billede PhilipVinther Nybegynder
17. december 2010 - 18:49 #1
WEEEE. Har idag bestået mit grundforløb og fik 10 for min opgave:-)

Så for opdaterings skyld er det nu helt sikkert at jeg vil kunne starte som elev i februar måned:-)
Avatar billede PhilipVinther Nybegynder
30. december 2010 - 12:49 #2
Hmm var da kedeligt, der ik er nogen derude med en hjælp ;-)

Nåh ahæm men søger stadig.
Avatar billede PhilipVinther Nybegynder
01. marts 2011 - 10:18 #3
Nåh det her emne kan vist desværre lukkes.
søger dog stadig hvis nogen ser dette :-)