Avatar billede pepsiman Juniormester
16. december 2010 - 14:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at flytte iso til eksterne harddisk

Hej alle.

Jeg har lige købte et ekstern harddisk for, at vil flytte nogle mapper og andet til ekstern hardisk for sikkerhedens skyld.

Det forhindrer mig at flytte ISO.iso.

Hvordan kan jeg flytte ISO.iso til ekstern harddisk?

Tak forhånden

Ole
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. december 2010 - 14:51 #1
Følgende ting kan "forhindre" flytning af filer

Den eksterne disk er fat formateret og flen er så stor at fat ikke kan håndterer den - Formater din eksterne disk med NTFS

Noget har fat i filen, f.eks. hænger den som virtuel disk - Stands det program der har "fat i filen"

Filen er i stykker på en meget uheldig måde - Download eller generer iso filen igen og prøv igen

Filen er for stor til det eksterne medie
Avatar billede pepsiman Juniormester
16. december 2010 - 15:03 #2
hej

Jeg vil formater eks. hdd,men hvad med autorun.inf?

det er første gang at jeg bruger eks. hdd.:)
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. december 2010 - 15:07 #3
Kan autorun.inf ikke bare midlertidig sikkerhedskopiers og geninlæses efter formatering hvis du skal bruge den.

Jeg har aldrig haft problemer med formatering af eksterne medier
Avatar billede pepsiman Juniormester
16. december 2010 - 15:21 #4
Jeg har formateret det hele og flytter iso til det.ingen problemer. :)

Tak for hjælpen.

Vil du have svaret?:)
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. december 2010 - 15:36 #5
ok
Avatar billede pepsiman Juniormester
16. december 2010 - 15:43 #6
- Tak og lukket