Avatar billede kimtheman Novice
13. december 2010 - 21:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brug Politikens nudansk ordbog med etymologi i Word

Hej,
Kan man installere Politikens nudansk ordbog med etymologi, og så få denne til, at vise ords oprindelse osv. Når man skriver et word dokument (Word 2007).
Nogen der ved det? Og så i så fald hvordan man gør
Avatar billede kimtheman Novice
18. december 2010 - 07:38 #1
Ingen med kenskab til politikens nudansk ordbog med etymologi ?
Avatar billede kimtheman Novice
06. januar 2011 - 23:21 #2
Kom frem til man kunne få en Bjælke frem i word og så til denne kunne kopiere ord over i. Og dette ville så blive defineret osv i Politikens nudansk ordbog med etymologi.

Man kunne så kopiere det viste over i word dokumentet.