Avatar billede Loginsystem Nybegynder
12. december 2010 - 18:23 Der er 14 kommentarer

Hvordan jeg laver et login-system

Hejsa alle sammen jeg har en hjemmeside og vil gerne have et login-system et hvor man kan opret en bruger og logge ind logge ud huske bruger. Okay og jeg skal bruge det kl.20:00 så Please kom med noget Hurtigt :-D
jeg uddeler 200 point så vær vaks. :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. december 2010 - 18:28 #1
Hvilket sprog programmere du i?
Avatar billede djqck Nybegynder
12. december 2010 - 18:39 #2
jeg vil foreslå Visual Basic http://www.microsoft.com/express/Windows/

men hvis det skal være Hjemmesiden så er det vel Html så brug adobe til at lave hjemmesiden

Gå på youtube.com og søg på Login System Html Tutorial eller hvis du bruger C++ sprog så søg efter Login System Visual Basic Tutorial
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2010 - 18:57 #3
Avatar billede Loginsystem Nybegynder
12. december 2010 - 18:59 #4
jeg har allerede Visual Basic 2008 express edition men det er jo til min hjemmeside og kender godt tilo .php og det skal helts være php for java sikkerheden er lige med (0)
Avatar billede Loginsystem Nybegynder
12. december 2010 - 19:00 #5
jeg programmere på engelsk men tar da gerne i mod danske da jeg også kender til det.
Avatar billede keysersoze Guru
12. december 2010 - 19:05 #6
Hvis du allerede sider med Visual Studio og kan køre med ASP.NET så behøver du faktisk ikke at programmere særlig meget - men den indbyggede membershipprovider i .NET kan det meste gøres vha drag/drop. Se fx http://msdn.microsoft.com/en-us/library/tw292whz.aspx
Avatar billede Loginsystem Nybegynder
12. december 2010 - 19:11 #7
ja du har ret men jeg gider til at bruge det fordi der kommer så mange problemer med det så tak men, vil helst have noget i
                      .PHP og .HTM
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2010 - 19:51 #8
hvad er der galt med min #3?
det er php og gratis (og på engelsk) - med fuld gennemgået kode - klar til brug. Du har 9 minutter igen...
Avatar billede Loginsystem Nybegynder
12. december 2010 - 20:07 #9
der er ingen kode jeg kan kopier så jeg ved ikke hvad du mener
Avatar billede Loginsystem Nybegynder
12. december 2010 - 20:17 #10
Altså det jeg mener er at det der er der ikke duer. (Fordi at det står ikke kun i php men også i txt fil og det er ikke det jeg skal bruge.)
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2010 - 20:21 #11
se - nede i slutningen er der en [next page] så er dte meningen, at du læser videre. Side 2 og 3 har koden, og side 3 slutter med
The complete set of code, including the HTML login pages are included in a [zip file here].
og så klikker man på det link... Klokken er nu 20:20, så jeg får ingen point - synes heller ikke, at du skulle have det for din indsats.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2010 - 20:30 #12
meget undskyld, hvis phpbuilder har lagt en forklaring i en txt-fil - se venligst bort fra den - du behøver ikke sætte dig ind i, hvordan det virker.
Koden er php, og bruger en database til data - men du har måske en løsning uden database og anden opbevaring af brugerdata?
Avatar billede Loginsystem Nybegynder
12. december 2010 - 20:33 #13
ja...ja... Men altså det er meget KLudret og dermed virker koderne ikke... har du selv prøvet dem.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2010 - 20:51 #14
nu har du altså fundet koden?
der er en debat længere nede på siden - med bla
http://www.phpbuilder.com/annotate/message.php3?id=1510254
"Subject: How to upgrade this code!

$PHP_SELF is deprecated and should not be used because it will not work without register_globals being enabled. As of PHP 4.2.0 the default for the PHP directive register_globals went from on to off.

Use $_SERVER['$PHP_SELF'] instead!"

du vil klare dig uden txt-filer (og læse om koden) og i stedet have mig til at oversætte det til dansk efterhånden som du går i stå?
Glem det - klokken er over 20:00 og din opgave er afsluttet.