Avatar billede cbedb Mester
10. december 2010 - 15:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mails forsvinder

Hej igen
Når jeg åbner en mail og lukker perogrammet igen forsvinder mailen i Outlook 2007, hjælp
Avatar billede claes57 Ekspert
10. december 2010 - 15:24 #1
muligvis defekt index i datafilen (outlook.pst)
find og kør Scanpst.exe
jf http://www.slipstick.com/problems/scanpst.asp
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. december 2010 - 18:40 #2
Eller måske står visning i indbakke til kun at vise ulæste mails.
/ptj_11
Avatar billede cbedb Mester
25. december 2010 - 11:49 #3
Alt stod som det skulle. Om Scanpst ville kunne klare problemet er uvist, da jeg ikke ville ofre 249 $ på at aktivere det.
Avatar billede cbedb Mester
25. december 2010 - 11:49 #4
Jeg valgte at afinstallere det hele og installere igen
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
25. december 2010 - 12:39 #5
ja ja den er god med dig
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. december 2010 - 15:38 #6
Hvad mener du med, at det koster at aktivere scanpst. Det er da et program/værktøj, der følger med i din officeinstallation.
/ptj_11
Avatar billede cbedb Mester
25. december 2010 - 22:42 #7
Du sendte dette link og skrev jeg kunne downloade det prøv selv og se hvad der sker
http://www.slipstick.com/problems/scanpst.asp

Advanced Outlook Repair
The best tool to repair and recover corrupt Microsoft Outlook PST files. Main features: support Outlook 97 to 2010; support to recover emails, contacts, tasks, appointments and all other items in PST files; support to recover deleted Outlook items; support to recover oversized 2GB PST files.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. december 2010 - 11:25 #8
link var til teksten
Microsoft provides the Inbox Repair Tool for correcting most problems with damaged Personal Folders .pst files. If you do not see the Inbox Repair Tool on the Start menu, under Programs | Accessories | System Tools, use Start | Find or Start | Search (depending on your operating system) to search your system for Scanpst.exe.

You will need to know the location of the .pst file that you want to repair. See Outlook & Exchange/Windows Messaging Backup and Dual-Boot for information on file locations and ways to determine the location of a .pst file that you can see in Outlook.

og det var opskriften - at de også sælger noget var det ikke meningen, at du skulle tage dig af.