Avatar billede Rasser4 Nybegynder
09. december 2010 - 07:45 Der er 4 kommentarer

Windows live mail hjælp....

Hej.

Jeg er kommet til at slette en af mine mail konti og derved alle mine e-mails. Er der en mulighed for at få dem tilbage ??

C:\Users\Rasser\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\Backup\new  Har fundet nogle filer her der passer med det tidspunkt hvor jeg slettede forkert. Er det evt. den fil der skal bruges ? og hvordan ?

edb00144.txt
Mail.MSMessageStore
Mail.pat

Bruger windows 7 - windows live mail.
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2010 - 08:36 #1
er ikke sikker men hvis du bruger gendan til før problemet opstod er du måske heldig
så gendan maskinen til f.eks dagen før du du slettede kontoen

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2010 - 08:42 #2
hvis du prøver det her i google kommer der jo programmer frem der kan finde tabte mails men de kan sikkert ikke når kontoen er væk

der er ikke helt smart at bruge windows live mail
jeg har også messinger inde men har valgt den gamle løsning altså ikke hente windows live mail
jeg højre klikker på ikonen messinger i systemtray
e mail indbakke
det kan jeg også gøre i thailand hvis jeg har koderne med og de ligger jo i hovedet

går min maskine ned ligger de jo ALTID online - du skal ikke tage noget backup - det gør messinger for dig

du kan lave mapper i den og så videre
Avatar billede Rasser4 Nybegynder
09. december 2010 - 11:06 #4
Hej. Har prøvet at gendanne, men det hjalp ikke. Prøver lige de andre ting du skrev.  mange tak for input.