Avatar billede eaaj Novice
06. december 2010 - 19:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

windows live essentials

Nu troede vi lige at det var i orden med konens pc. Vi installerede Windows live essentials 2011 (det hele). Det meste virker bortset fra at de fleste af email adresserne i Windows live mail er forsvundet. Vi prøvede at lave en systemgendannelse fra dagen før installationen. Det virker ikke. Nu leder jeg efter Windows live mail 2010, men den kan jeg ikke finde. Selvom der står 2010, så er det 2011 som kommer frem. Jeg ved ikke om det løser problemet.
Kan de manglende adresser findes igen?
Windows 7, Office 2010, MSE.
Avatar billede Vandreren Novice
06. december 2010 - 19:45 #1
Windows Live Essentials 2009
Sprog: Dansk

Web/Online Installer
http://g.live.com/1rewlive3/da/wlsetup-web.exe

Standalone/Offline Installer (130 MB)
http://g.live.com/1rewlive3/da/wlsetup-all.exe
Avatar billede eaaj Novice
08. december 2010 - 19:03 #2
Den vil bare ikke installere 2009 udgaven. Den skriver at der er en nyere udgave.
Nogen forslag til hvordan jeg kan finde de manglende adresser i Mailprogrammet?
Det er det største problem.
Avatar billede Vandreren Novice
09. december 2010 - 15:06 #3
Måske systemgendannelse til før du installerede version 2011. Har du prøvet det?
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. december 2010 - 16:06 #4
Prøv at gå til programmer(x86) Windows Mail dobbeltklik på ikonet wab der ligger dit live adresse kartotek.
Avatar billede eaaj Novice
09. december 2010 - 19:06 #5
Jeg forstår ikke helt hvad  programmer(x86) er. Hvis vi søger på wab, så kommer der en besked "Mappen er tom" Det er nok ikke den korrekte vej ind til Windows Live mail adressekartotek.
Kan det beskrives lidt mere hvordan vi gør?
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. december 2010 - 20:05 #6
Så skal du til gengæld fortælle hvilket styresystem?
Avatar billede eaaj Novice
09. december 2010 - 22:38 #7
Det skrev jeg i den første mail, men her er det igen: Windows 7, Office 2010, MSE.
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. december 2010 - 23:14 #8
Hvis dine kontaktpersoner ikke ligger her?????
http://img545.imageshack.us/img545/198/kontaktpersoner.png
Avatar billede eaaj Novice
10. december 2010 - 19:03 #9
Jeg kan godt komme så langt som til WAB - kontaktpersoner. Mappen er tom.
Mon de, desværre, er gået tabt?
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. december 2010 - 20:36 #10
Hvis de ikke findes her er de væk!
C:(Brugere/Users) "Dit Navn" Kontaktpersoner"
Avatar billede eaaj Novice
12. december 2010 - 19:05 #11
Jeg tror (desværre) at konen må leve med at have mistet de adresser. Ingen af de forslag jeg har fået har båret frugt.
Jeg har dog fundet ud af at det er et problem for Microsoft. Vi har talt med dem, men de siger, at de ikke har hjælp på lige netop vores problem
Tak for forsøgene. Erik