Avatar billede christianbroendum Nybegynder
06. december 2010 - 14:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at udskrive fra Word

Jeg har scannet et dokument ind i Word, men når jeg trykker på "Vis udskrift" er det en blank side - og der kommer heller ikke noget ud på print??

Håber I kan hjælpe
06. december 2010 - 14:38 #1
Mens du sidder og venter på printet kunne du passende bruge tiden på at kigge på denne liste:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/christianbroendum
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
06. december 2010 - 14:41 #2
Kan du se indholdet, hvis du vælger Udskriftslayout?
Hvilken version af Word bruger du?
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
06. december 2010 - 16:39 #3
Jeg kan dokument under "Visning af udskriftslayout"! Jeg bruger Office 2003
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
06. december 2010 - 16:40 #4
Jeg har kigget på liste http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/christianbroendum . Ved ikke hvordan åbne svar lukkes??
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
06. december 2010 - 18:36 #5
Først lige en kommentar til dine mange uafsluttede spørgsmål: Hvis der ikke er lavet et indlæg under et spørgsmål, som er skrevet som et svar, skal du bede den/de personer, der har været så venlige at bruge tid på at hjælpe dig, om at lægge et svar. Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for det aktuelle svar, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst. Hvis jeg lige i tide have bemærket, at du havde så mange udestående spørgsmål, havde jeg faktisk fravalgt at bruge min tid på at hjælpe dig nu ;-)

Word:
Hvis det indskannede er indsat som et billede, som IKKE er indsat "på linje med tekst" men i stedet i "tegnelaget" i Word, er problemet sandsynligvis/muligvis du har indstillet Word til ikke at udskrive grafik/tegneobjekter. Tjek om følgende indstilling er slået til (det skal den være): Funktioner > Indstillinger > fanen Udskriv > Tegneobjekter.
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
06. december 2010 - 21:21 #6
Tak for svar det hjalp! Hvorfor har dem som har hjulpet ikke anvendt svarfunktion istedet for "Kommentar"? Det er vel ikke muligt at kontakte nogen så lang tid efter?!
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
06. december 2010 - 22:18 #7
Det var godt, at det hjalp (dette er lavet som et svar).

Mht. svar: jeg tror, at de fleste, som kommenterer/svarer, har opsat indstillingerne sådan, at de automatisk modtager en mail, hvis du skriver en ny post - så hvis du beder en person lægge et svar, så vil det sikkert ske, selv om der er gået lang tid, og så kan du acceptere svaret. Det kan godt forekomme upraktisk, at alle ikke bare poster svar ... - men der kan i nogle tilfælde blive skrevet mange indlæg, som ikke er svar. Så skulle du i stedet afvise en masse svar.

Og så kan du jo fra nu af sørge for at afslutte hurtigt - så vil det ikke være noget problem fremover :-)
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
09. december 2010 - 11:05 #8
Hej igen

Ok prøver det. Lige et andet spørgsmål. Når jeg forsøger, at åbne et et Word dokument kommer meddelelsen "Der opstod en fejl da kommandoen blev sendt til programmet" ?? Findes der en metode så man kan sætte alle indstillinger, som de var fra begyndelsen/installation?

mvh
Christian
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
09. december 2010 - 11:29 #9
Dit sidste spørgsmål handler om noget helt andet. Du bør afslutte det spørgsmål, du startede med - og så kan du oprette et nyt med en emnebeskrivelse, som passer til det nye spørgsmål du har stillet.
Avatar billede christianbroendum Nybegynder
13. december 2010 - 17:32 #10
Venligst afgiv svar så tråd kan lukkes!
mvh
Christian