Avatar billede goldeneagle Nybegynder
05. december 2010 - 11:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Essentials

Hej!

Jeg fik følgende meddelelse ved hjælp hos en bekendt:

"Windows Live Essentials 2011. Programmet kunne ikke installeres.
Du har allerede en anden buildkonfiguration af Windows Live."

Hvad skal der gøres?

M.v.h.
Ole Laursen
05. december 2010 - 11:56 #1
start med at åbne dit kontrolpanel, tjek om der skulle ligge en gammel version af Windows live, hvis der gør det så det bar at slette den. det har du sikkert prøvet hvis ikke det virker så prøv at update din computer, derefter skal du prøve at installere windows live igen, endten den nye version eller den gamle :)
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
06. december 2010 - 13:18 #2
Hej!
Hvis jeg afinstallerer den tidligere version, skal konti så ikke oprettes igen og mail og adressekartotek overføres?
Da jeg skulle opdatere til "Windows Live Essentials 2011" på min egen computer, var der ingen fejlmelding.

M.v.h.
Ole Laursen
06. december 2010 - 13:28 #3
nej det skal det ikke, altså jo du skal selvf logge ind igen og gemme din email og dit password, så skulle resten gerne komme af sig selv da det ligger online på MSN server :)
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
07. december 2010 - 20:58 #4
Hej!
Det forstår jeg ikke. Hvis Windows Live afinstalleres mener jeg, at den nye udgave af mailprogrammet skal konfigureres påny vedrørende konti, og der skal overføres adresseliste. Derimod kan de gamle e-mails downloades, hvis de stadigvæk er på webserveren.
Er det ikke rigtigt opfattet.
Da jeg kunne opdatere på min egen computer uden videre , håbede jeg, det kun var en lille ting jeg havde overset.

M.v.h.
Ole Laursen
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
03. januar 2011 - 10:05 #5
Hej!
Jeg afinstallerede den gamle version og installerede den nye.
Først eksporterede jeg meddelelser og konti. Men det var overhovedet ikke nødvendigt. Alt var indstillet korrekt og alle e-mails var indlæst.

Skriv venligst et svar for at få dine points.

M.v.h.
Ole Laursen
Avatar billede goldeneagle Nybegynder
03. februar 2011 - 12:16 #6
Hej!

Da jeg ikke kan få et svar, afslutter jeg ved selv at svarre.

M.v.h.
Ole Laursen