Avatar billede butman Nybegynder
26. juli 2001 - 21:26 Der er 24 kommentarer og
2 løsninger

sider som denne

Har du nogle sider som den her så smid et link. tak.
http://s3.sexshare.com/~alanford/index02.htm
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juli 2001 - 21:29 #1
Sådan noget hører så absolut ikke hjemme på Eksperten. Venligst luk.
Avatar billede trivial Nybegynder
26. juli 2001 - 21:30 #2
nanoq-> Hvor står det henne:)
Avatar billede butman Nybegynder
26. juli 2001 - 21:30 #3
nix!
Avatar billede butman Nybegynder
26. juli 2001 - 21:33 #4
nanoq: hvor står det henne?
Avatar billede butman Nybegynder
26. juli 2001 - 21:34 #5
trivial> har du et link :-)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
26. juli 2001 - 21:35 #6
Ahh.. Så pyt da.....

http://directory.google.com/Top/Adult/Image_Galleries/Single_Pages/Fetishes/Butts/

Hvis jeg får point, og spørgsmålet vækker for meget ravage osv. så får admin dem self.....

-Anders
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juli 2001 - 21:36 #7
Det står ingen steder. Men det har været diskuteret mange gange.

Det er ikke noget jeg vil diskutere igen. Jeg har dog netop oprettet et forslag i den dertil hørende kategori, da jeg mener det bør præciseres i Ekspertens regler.

NanoQ
Avatar billede butman Nybegynder
26. juli 2001 - 21:40 #8
ok! Jeg lukker da det åbenbart er ulovligt.
nanoq: jeg undskylder mange gange for min anfald i dit nyoprettede spørgsmål. UNDSKYLD :-)
Avatar billede butman Nybegynder
26. juli 2001 - 21:40 #9
hvordan lukker jeg???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juli 2001 - 21:40 #10
Alle links som der refereres til, skal være til ordentlige sites, som ikke indeholder uvæsentligt materiale.

Jeg vil nu også mene at denne regel dækker fint.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
26. juli 2001 - 21:41 #11
er google ikke en ordenlig site..???
Avatar billede blood Nybegynder
26. juli 2001 - 21:41 #12
http://www.sexi.dk
http://www.free6.com

Men jeg er også enig! Dette høre ikke hjemme her på E
Avatar billede butman Nybegynder
26. juli 2001 - 21:42 #13
jamen det er jo fri debat ikke sandt??? Hvad er så lige uvæsentligt materiale???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juli 2001 - 21:44 #14
butman, Da Eksperten er et forum til udveksling af IT viden må \"Fri debat\" være en kategori til fri debat om IT\"...

Men det er nu heller ikke en diskution jeg gider gå ind i igen, da det har været diskuteret alt for mange gange i forvejen ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juli 2001 - 21:44 #15
Du lukker ved selv at lægge et svar, og efterfølgende acceptere det.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
26. juli 2001 - 21:45 #16
Jeg vil mene at folk skal lave være med at kigge \"tråden\" hvis de kun skal brokke sig..... Har numser noget med porno at gøre..??

-Anders
Avatar billede butman Nybegynder
26. juli 2001 - 21:46 #17
ok... jeg accepterer svarene, men hvis spørgsmålet er imod reglerne vil jeg sgu have mine point tilbage!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
26. juli 2001 - 21:50 #18
butman>> Det er IKKE imod reglerne.
Der er bare mange her som ikke kan tåle synet af det som vi alle kikker langt efter i de her solskins dage. Damenumser.
Avatar billede hotpop Novice
26. juli 2001 - 21:50 #19
butman> sikke nogle dejlige qwinder :)
Men den slags hører ikke hjemme her, og du skal ikke regne med at få point tilbage da de normalt skal gå til andreas_admin :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. juli 2001 - 21:50 #20
Prøv at søge på yahoo. de kan finde 1000\'der sådan mogen sider til dig.
http://search.yahoo.com/search?p=sex+porn+butts&w=dir&fr=op&o=i&h=c&g=0&n=100
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juli 2001 - 21:50 #21
a-torsten, har det noget med IT at gøre?

Dit spørgsmål er retorisk. Selvfølgelig er det da en side med pornografisk indhold. Det kan ikke diskuteres.

Jeg mener at dette spørgsmål er i strid med Ekspertens regler jvf. mit tidligere indlæg. Dette har jeg nu bedt om at få præciseret i et opdateret regelsæt.

Men ikke desto mindre mener jeg at reglerne for Eksperten er overtrådt, hvorfor dette spørgsmål bør slettes. Selvfølgelig med mindre Admin mener noget andet.

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juli 2001 - 21:52 #22
jakoba, hvad har det med noget som helst at gøre?

Der må heller ikke udveksles warez på Eksperten, selvom man kan finde det med altavista, alltheweb eller whatever...
Avatar billede hotpop Novice
26. juli 2001 - 21:55 #23
butman> her er et link til en masse babes som UMULIGT kan være ulovligt: http://www.eksperten.dk/spm/91215
*lol*
Avatar billede slimshady Nybegynder
26. juli 2001 - 22:19 #24
Warez er ulovligt. Porno i Danmark er ikke ulovligt. Jeg troede Eksperten.dk var et sted man kunne få hjælp, idéer, forslag osv til forskellige ting. Hvis det er rigtigt, så er der ingen grænser, så længe det holder sig inden for lovens rammer. Men hvis der er regeler her på eksperten, som siger at alle indslag i \"Fri debat\" skal handle om IT og den slags, skal man vel overholde det. Men hvad med vores ytringsfrihed????
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juli 2001 - 22:26 #25
slimshady, stik din ytringsfrihed skråt op (just kidding) :)

Eksperten er et forum til udveksling af IT viden. Er det ikke nok?

Selvom vores lille land har ytringsfrihed, gælder det jo også kun til en hvis grænse. Her er jo også regler der begrænser. F.eks. er det ikke tilladt at ytre sig racistisk.

Avatar billede debugger Nybegynder
31. juli 2001 - 12:31 #26
Hvorfor er der så ikke noget galt i, at folk skal have hjælp til matamatik/fysik/dansk/andet ?

Det er heller ikke IT, men også set før på E.

Bare en tanke... no offence

Hvis jeg nu var så træt af min gymnasietid, at jeg fandt matamatik anstødeligt, ville det så f.eks. kriminalisere den slags spm?