Avatar billede per2edb Praktikant
29. november 2010 - 15:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan i anbefale et slideshow til en aspx web forside

Kan i anbefale et slideshow program jeg kan bruge på min web forside.
Den skal kunne ligge på en asp.net4 aspx side og
kunne vise jpg og gif filer samt MOD og MOI video
Nedenunder slideshowet skal der være små billeder der viser hvor programmet er.
Det skal kunne benyttes selvom brugeren ikke har flash
Det skal kunne køre selvstartende men kunne rykkes frem og tilbage samt stoppe.
Herudover mulighed for en tekst henover billederne (alternativ ved siden af)
Der må gerne være nogle flotte effekter til billederne.
Avatar billede jps6kb Novice
29. november 2010 - 15:17 #1
Google-> jQuery slideshow. Der finder du hvad du mangler. :)
Avatar billede per2edb Praktikant
29. november 2010 - 16:43 #2
Hej og tak for svaret. Jeg havde allerede søgt her men jeg ved ikke hvad jeg går ind til. Derfor mit spørgsmål.
Kan i anbefale et navn på et af de bedste programmer der kan klare mit ønske som beskrevet ovenfor.
Avatar billede per2edb Praktikant
02. december 2010 - 13:03 #3
ER DER SLET INGEN DER KAN ANBEFALE ET PROGRAM
Avatar billede per2edb Praktikant
03. december 2010 - 11:26 #4
Desværre fik jeg ikke noget svar så jeg prøver et andet sted