Avatar billede larsini Seniormester
26. november 2010 - 17:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nye sider åbnes ikke i fuld størrelse - IE8 Win7

Kun sjældent åbnes nye vinduer i full skærm, dvs man som det første når en ny side åbnes skal til at maksimere, hammerdumt problem, som der sikkert findes en nem og elementær løsning på - jeg kan bare ikke finde den !!!
Avatar billede claes57 Ekspert
26. november 2010 - 18:30 #1
det er altid et problem i windows - man kan ikke gemme indstillingen 'maksimeret'
Du skal åbne browser, og trække den til så meget, som der er plads til (ikke 'maksimer-knap' i top/højre). Derefter lukker du browser, og den indstilling huskes så til du gemmer/lukker browser på en mindre størrelse.
Jeg ramlede på et tidspunkt ind på
http://it-works.dk/maksimer.html
gem den som link, og du har en hurtig genvej til at maksimere din browser - bare luk lige efter, så indstillingen huskes.
Avatar billede larsini Seniormester
26. november 2010 - 18:46 #2
hej
for svært kan det være - tak - det virker, dog ikke hvis jeg går til en webside fra en genvej på skrivebordet, men det finder jeg nok ud af
mvh
Avatar billede milter Ekspert
26. november 2010 - 19:24 #3
Hej larsini.

Meningen med pointsystemet er, at pointene gives til den "ekspert", som hjælper dig med at løse dit problem.

I dtte tilfælde skulle pointene så have været givet til claes57 og ikke dig selv :-)

Prøv at kigge her:

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5
Avatar billede larsini Seniormester
27. november 2010 - 09:07 #4
klart, klart - min bøf - ordner jeg