Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 13:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny Acoronis 2011. Lidt rodet for mig ?

Jeg har nu installeret Acronis 2011, men er lidt forvirret.

Syntes den gamle var nemmere at finde ud.

Når jeg åbner for backup er der en masse diverse backupmuligheder

F.eks: Original Configuration ? Partion Backup ? System C  ?
My Backup ? Nonstop Backup ?

I den gamle udgave kunne jeg bare tage partionen c og lave en back up af den.

Den med Nonstop Backup ser ud til at virke.  Men kan jeg bruge den ved en gendannelse uden at hele  partionen er gendannet først.

Kan heller ikke finde de gamle fullbackup og incredimential backup. Så hvad laver den her, når den tager en automatisk bacup ?

Håber nogen kan give mig en forståelse.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 19:23 #1
Har nu prøvet at gendanne en af alle de backups. Det gik uden problemer.

Ved ikke hvad forskellen på original Configuration, Partion backup, og system C er.

Kan jeg bare nøjes med at bruge en af de backup-muligheder?

Kan vist ikke bruge non-stop backup til at gendanne uden at gendanne partionen først. ?

Håber stadig nogen har bedre forståelse på dette end jeg .-)
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 21:52 #2
Hvis du går ind i "Disk and partitions backup" Og trykker på "Backup now" får du et almindelig image.
Hvis du går ind, forneden, under "disk backup options/Backup scheme" får du alle de andre mulighder.
Det er ikke smart at bruge "Non stop backup" på et Image, for har man fået snavs, bliver det overført til det. Men det kan bruges til file backup.
Når man har lavet et Image, kommer der et windue op, med et felt "Recover" Nemmere kan det vist ikke blive.
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2010 - 11:06 #3
Nej du har ret.

Blev totalt forvirret af f.eks dette
http://www.2shared.com/photo/RqsgchrW/Udklip.html

og satte dem til scheulde alle sammen og hurtigt var mit E-drev fyldt op.

Jeg kan jo bare gå ind foroven og gøre det på en forståelig måde for mig
Har slået nonstop fra, for hvad skal jeg bruge den til. ?

Tak for hjælpen, og lad os se, om du kan finde ud af at smide et svar :-)
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2010 - 13:12 #4
Næh det ser da også underlig ud, men som du nu har fundet ud af, kan det gøres meget enkelt. Non stop? Nej det er da vist at overdrive for almindelige brugere. Point? dem må du selv rode med, ellers tak*G*
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2010 - 14:56 #5
Øv øv øv så må jeg jo tage dem selv.-(
Da spørgsmålet er godt besvaret

Ellers et godt tip jeg har fået, om at hente Acronis trial fra deres hjemmeside :-)
Efter nærlæsning af guide og hjælp fra dig, syntes jeg programmet ser rigtig spændende ud.
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2010 - 15:50 #6
Jamen så god fornøjelse da:)