Avatar billede mads375 Juniormester
25. november 2010 - 22:46 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

logo hjælp

Hejsa.

Jeg har altid været dårlig til at finde på logo'er. Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig med en ide til et enkelt logo, hvor der skulle stå:

FES

Hjemmesiden handler noget omkring ejendomme.
Er der en kreativ sjæl som kan hjælpe mig :-) ?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 07:54 #1
Hvad med et byskilt hvor bynavnet er FES

http://www.google.dk/images?hl=da&expIds=17259,27213,27760&xhr=t&q=byskilt&cp=5&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1280&bih=817
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 07:56 #2
prøver lige igen:

"http://www.google.dk/images?hl=da&expIds=17259,27213,27760&xhr=t&q=byskilt&cp=5&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1280&bih=817"
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 07:56 #3
Nå det vil den ikke, så du må copy/paste hele linket
Avatar billede GooFY79 Nybegynder
26. november 2010 - 12:56 #4
Du kunne købe et?

http://www.logomania.dk/
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
27. november 2010 - 05:11 #5
Hej Mads 357,

Hvis du kan lide dette logo: http://lh3.ggpht.com/_gl3oAQ9aBVw/TPCEBKxmOPI/AAAAAAAAAKg/fDXXHoV1pZ0/Billede%2036.png

- er det "til salg" for 200 kr. :)

Håber at det var en hjælp?

Med venlig hilsen
Christina Bruun
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2010 - 17:20 #6
hvis du kommer med noget mere information, kan jeg evt. godt lave et logo for dig.
Avatar billede mads375 Juniormester
28. november 2010 - 13:31 #7
Hejsa igen.

Mange tak for feedeback.
Christina Bruun: Når jeg trykker på linket, får jeg "forbidden 403"

Idemageren: Mange tak for tilbudet :-) Logoet skal bruges til et banner, eller lige ovenover banneret. Det skulle gerne være meget enkelt. Generelt henvender siden til studerende, som læser ejendomshandel. Der kommer til at ligge informationer generelt om markedet, inspiration og udveksling af viden via et forum.

Jeg er virkelig på bar bånd med logoet. Håber du har tid og lyst til at hjælpe mig :-) ??

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede mads375 Juniormester
28. november 2010 - 13:32 #8
Jape44: Det var faktisk en meget sjov ide :-) Jeg er bare bange for det kommer til at fremstå lidt useriøs?

Håber på et fedt grafisk logo
Avatar billede mads375 Juniormester
28. november 2010 - 13:33 #9
Idemageren:

Siden er forresten ændret til: Ejendoms-Maegler

Så jeg har droppet FES.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2010 - 14:35 #10
har du nogle farve ønsker?
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2010 - 14:40 #11
Må logoet godt bære æ istedet for ae ?

Søger du noget stilet, eller lidt sprælsk hvis du forstår?
Avatar billede mads375 Juniormester
28. november 2010 - 17:32 #12
Hej Idemageren.

Det var et hurtig svar du kom med der. Har været ude siden jeg skrev her, så derfor skriver jeg først nu.

Logoet må gerne være med æ, ø og å hvis det er. Der er pt. ikke nogle specielle farve ønsker.

Jeg havde egentligt tænkt med logoet at det skulle se stilet ud.

Damm hvor er jeg spændt. Tusind tak for din tid :-)
Avatar billede mads375 Juniormester
02. december 2010 - 13:11 #13
Hejsa Idemager:-)

Jeg kan regne ud da du ikke er kommet med et forslag, at du ikke har tid. Det er også helt forståeligt. Synes du skal have pointene alligevel, så ligger du ikke et svar? Så jeg kan lukke tråden.

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2010 - 14:53 #14
Hej Mads

Ja, som du selv skriver har jeg være optaget her de sidste par dage. Men skal se om jeg ikke kan bruge noget tid på det nu her :)

Har du en mail jeg kan træffe dig på?
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2010 - 15:44 #15
http://img228.imageshack.us/img228/3721/ejendomsmaegler.png

Der var noget jeg hurtigt kunne komme på.. Hvis det ikke er som du har forventet siger du bare til.

vidste ikke om du ville have .dk med og om jeg skulle skrive ae istedet for æ og om der skulle være et " - " imellem Ejendoms og Maegler.

Men du siger bare til. Jeg kan rette det eller lave noget helt nyt.
Avatar billede mads375 Juniormester
05. december 2010 - 22:20 #16
Wow fedt. De er super fede synes jeg, især de to sidste.

Vil du lave en hvor der står "www.Ejendomsmægler.dk"

Tusind mange tak for det. Det er super fedt.
Avatar billede mads375 Juniormester
08. december 2010 - 11:22 #17
Hej Idemager.

Mange tak for hjælpen. Jeg er meget glad for logoet. Du skal bare se bort fra min sidste kommentar ang. sætte æ på.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 14:31 #18
Hej igen..

Der skal ingen rettelser være så?

Jeg kan sende dig filen hvori logoet er, hvis jeg får din mail :)
Avatar billede mads375 Juniormester
09. december 2010 - 10:46 #19
hej Idemager.
Nej der skal ingen rettelser være. Det kunne egentligt være fedt at have filen hvis det var.

mange tak for det igen:-)
jeg sender dig lige en privat besked med min mail.
Med Venlig Hilsen
Mads