Avatar billede aleq Juniormester
24. november 2010 - 19:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Anbefal gaming Skærm (max 24")

Kære eksperter

Jeg kunne godt tænke mig en ny fladskærm primært til gaming, men også til at se film på og læse forums, så det bliver forholdsvis let for øjnene.

Den må max koste 2500,-

Den skal max (helst) være på 24", og den skal kunne klare spil uden at give ghosting.

Jeg har lige returneret en Samsung Syncmaster P2450H fordi den netop lavede for meget ghosting (og havde pixelfejl), selv om den havde blot 2 ms resonstid.

Jeg læste at man helst skal lede efter en 120 Hz skærm for at undgå ghosting.

Jeg ved at der ikke findes den perfekte skærm, men det jeg vægter mest er dét (i denne rækkefølge): 1) skal ikke ghoste 2) skal være skarp og let for øjnene 3) prisen skal være fornuftig

Alle forslag er velkomne

På forhånd tak
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
24. november 2010 - 21:13 #1
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=Acer+GD245HQ+LCD&sp=all&pid=4189134

Har lige fået min idag :) Den er mega nice :)
Lever op til din krav og den kan afspille 3d hvis du har software og briller det er det jeg har købt :)

Vinkel
Avatar billede IICIi Novice
24. november 2010 - 22:07 #2
Avatar billede aleq Juniormester
24. november 2010 - 22:11 #3
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1262163903

"Acer G245 omfatter både en digital DVI og HDMI indgang. For at få fuldt udbytte af 120 Hz teknologien kræver det formentlig tilslutning via HDMI." <-- jeg har kun 2 DVI udgange på mit grafikkort (Geforce GTX 9800), vil det sige at jeg ikke vil kunne udnytte de 120 Hz ordentligt? Jeg aner ikke hvad HDMI er..
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
25. november 2010 - 11:23 #4
Nej HDMI og DVI er det samme. Du kan nemt få det fulde udbytte.

Vinkel