Avatar billede Slettet bruger
22. november 2010 - 20:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at bruge ekstern skærm til laptop

Hej.

Jeg har en Zepto laptop og en Asus ekstern skærm og prøver at bruge Asus skærmen som ekstern skærm. Alt fungerer som det skal, bortset fra at skærmen intet viser. I kontrol panel bliver skærmen registreret, hvilket viser at kablet virker. Der er også strøm på skærmen og den viser "no display" logo.

Skærmen viser imidlertid kun sort skærm. Jeg har indstillet skærmen til at være en extension af laptoppen men intet sker.

Har nogen nogle erfaringer med dette problem, og har I evt. en løsning?

Mvh Jeppe
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2010 - 20:17 #1
Opløsning på den eksterne skærm skal passe til skærmen.
Dvs. 4:3 el. 16:9 el. 16.10 og en opløsning ekstern skærm kan klare.

Er der tjek på dette?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2010 - 20:18 #2
Hmm. Hvordan tjekker jeg dette når jeg ikke kan komme ind og få gang i skærmen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2010 - 20:24 #3
Tjek hvad opløsning ekstern skærm står til at have, og ret så til hvis ikke det passer.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2010 - 20:28 #4
De står begge til 1440x900. Burde det så ikke virke?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2010 - 20:34 #5
Jo umiddelbart er det jo godt nok...
Tænker lige...

Måske kommer den forbi med løsningen mens ;)
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2010 - 23:26 #6
bøf