Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
20. november 2010 - 19:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyheds bræv

Hejsa

er der nogle der gider lave et rigtig godt nyheds brev system til mig der kan sende billeder og link ja alser kan det hele

pliz hjælp

Mvh
Michael - Sunshine
Avatar billede repox Seniormester
20. november 2010 - 20:05 #1
Ja da - hvad må det koste?
Avatar billede The_Buzz Novice
21. november 2010 - 00:41 #2
Samme her - jeg kan også sagtens lave det til dig. Men vil du betale for det?
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
21. november 2010 - 12:45 #3
jeg ved ikke hvad sådan noget vil koste
Avatar billede repox Seniormester
21. november 2010 - 13:35 #4
Du kunne starte med at komme med en mere dækkende beskrivelse end noget 'der kan det hele' - så kunne vi måske også komme med et realistisk bud på en pris.
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
22. november 2010 - 01:47 #5
det skal kunne lægge billeder og sende dem med så skal det kunne sende text med have mulighed for skabeloner som man kan vælge og sige sådan her skal mailen værer og så kan der settes billeder end hvor den skabelon vider en firkant så når man setter billedet ind skal det bar blive den stærelse som rammen er
Avatar billede DiscSunshine Nybegynder
23. november 2010 - 12:08 #6
ej jeg har funnet et nyheds brew som dur der for lukker jeg denne nu og tak for hjælpen alle sammen