Avatar billede Drila Nybegynder
20. november 2010 - 19:25 Der er 1 kommentar

Proxy server

Hej.

Jeg leder efter en proxy server software hvor jeg har mulighed for at vælge hvilket land proxy serveren skal befinde sig i. Kender nogen til en sådan software?

Lige nu benytter jeg mig af tor og proxy lister jeg finder på nettet, men der må da også være en software til det, for med tor kan man ikke vælge land så vidt jeg er orinteret. Og med proxy lister er det hver anden server der ikke virker.
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
21. november 2010 - 03:00 #1
Hvad skal du bruge Proxyen til?

Ellers hvis det er anonym surfing du vil have kan du evt, tjekke den her: www.hidemyass.com side ud, der kan du vælge hvilket land serveren skal være i, og så kunne du evt, udvikle din egen software til det hvis du vil have det som software, ikke så svært(hvis jeg tror det rigtige som du vil have)... Det var bare et forslag hvis det var det du søgte:)

Cyberman29