Avatar billede Slettet bruger
20. november 2010 - 17:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Iphone og XP

Hvis jeg køber en Iphone 4 kan den så opdateres når jeg har en
pc med XP. Jeg har set at den opdateres via Itunes, og det er da kun for Mac komputere eller hvordan fungerer det?
Avatar billede coderdk Praktikant
20. november 2010 - 17:53 #1
Nej det virker fint. Der er iTunes til Windows.
Avatar billede haverslev Novice
20. november 2010 - 17:53 #2
Du kan sagtens installere Itunes på en windows maskine og opdatere osv. din Iphone via den.
Blot din XP er opdateret osv. - se her:
http://www.apple.com/dk/itunes/download/
Avatar billede coderdk Praktikant
20. november 2010 - 17:53 #3
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2010 - 18:01 #4
Tak for svarerne, jeg blev klogere ;-)
Avatar billede coderdk Praktikant
20. november 2010 - 18:10 #5
Hvorfor tog du selv pointene?
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2010 - 20:38 #7
Undskyld men jeg har besvær med dette nørdede system.
Jeg ville give haverslev de 30 point. Kan jeg ændre det?
Avatar billede haverslev Novice
20. november 2010 - 21:00 #8
Så nørdet er det nu heller ikke, blot du kun selv skriver dine indlæg som kommentarer og dem der har hjulpet dig, lægger et svar som du kan acceptere.

Nej du kan IKKE give points til f.eks mig i et lukket spørgsmål.
Det er også OK, blot du husker proceduren til næste gang :-)
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2010 - 21:24 #9
Tak haverslev, nu har jeg gemt siden FAQ med brugsanvisning, som favorit,så håber jeg næste gang at gøre det bedre ;-))

Hilsen Annels