Avatar billede aero Nybegynder
17. november 2010 - 23:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

VB.Net '__o' is not declared. It may be inaccessible due to its protection level.

Hej

Jeg får en del af denne fejl type
'__o' is not declared. It may be inaccessible due to its protection level.
Ved mine <%: start

Hvad skyldes det !?

Code:
    <tr>
            <td colspan="3" align="right">Netto:</td>
            <td align="right">
            <%: (Model.Cart.ComputeTotalValue() * 0.8D).ToString("c")%>
            </td>
    </tr>
    <tr>
            <td colspan="3" align="right">Moms 25%:</td>
            <td align="right">
            <%: (Model.Cart.ComputeTotalValue() * 0.2D).ToString("c")%>
            </td>
    </tr>
Avatar billede arne_v Ekspert
18. november 2010 - 01:13 #1
bogstavet O versus tallet 0 ??
Avatar billede aero Nybegynder
18. november 2010 - 18:05 #2
Nej har tjekket, det eneste sted der står (tallet) 0 er ved evt. * 0.2D alle de andre er bagtsavet oO.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. november 2010 - 23:54 #3
Avatar billede aero Nybegynder
21. november 2010 - 00:17 #4
Det var da underligt, det hjalp.... tak erik smid et svar
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. november 2010 - 00:23 #5
Ingen point til mig, tak. Samler ikke. Jeg går ud fra at Arne frafalder, så du svarer selv, og accepterer dit eget svar.

Jah, underligt, men som de skriver har det at gøre med at det, som du skriver på en .aspx side, bliver oversat til noget VB.NET kode, som så en gang imellem ikke er korrekt VB.NET.
Avatar billede aero Nybegynder
21. november 2010 - 00:25 #6
Jeg takker alligevel Erik
kan du se på http://www.eksperten.dk/spm/924304 også !?