Avatar billede bmhaj Praktikant
17. november 2010 - 08:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slette funktion

Jeg har trukket en sletteknap ind i en formular - helt standard.

Knappen virker desværre ikke - jeg får denne fejl 'Kommandoen eller handlingen "SletPost" er ikke tilgængelig nu. Ok, men hvordan får jeg gjort den tilgængelig?
Avatar billede fdata Forsker
17. november 2010 - 21:40 #1
Jeg gætter på, at du heller ikke kan slette posten manuelt (via Delete tasten eller det røde slette-kryds).

Det er formodentlig den forespørgsel, som ligger til grund for din formular, der ikke tillader sletning. Prøv, om du kan slette poster direkte i forespørgslen. Hvis ikke, må du rette forespørgslen til (altså ingen summeren, korrekte relationer osv)
Avatar billede fdata Forsker
10. januar 2011 - 19:37 #2
Takker for point ;o)