Avatar billede dogtown Seniormester
15. november 2010 - 12:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Behov for assistance til at fuldføre min oppgave med kompetancelog

Viser til en anden tråd som omhandler mit problem:

Jeg forsøger at få laget en webbaseret log for mine kolleger.
Noget som jeg gør af fri vilije, ingen lønnet opgave.
Tiden er for tiden ikke min bedste venn og derfor undrer jeg om der er nogle som kan hjelpe?

Det jeg har fået til nu er at etablere en database i Mysql, side for at logge på, ændre sine oplysninger. Admin panel for redigering af brugere.
Problemet er for mig nu at få laget den siden hvor brugerene kan taste ind sine oplysninger og de tur/opdrag de har været på.

jeg har en Access-database som er mal for hvordan det skal/kan være.
Da jeg sponserer allerede server m.m. for dette projekt, har jeg ikke mulighed til at betale de store konsulet honorar...
Avatar billede dogtown Seniormester
15. november 2010 - 12:06 #1
Det går lidt hurtigt for mig nu... (glemmer at lime ind og stavefejl)  :-/

Link til tråd: http://www.eksperten.dk/spm/923582#reply_7684091

Mer udfyldende information om databasen, sender jeg hvis der findes en løsning.

dogtown
Avatar billede repox Seniormester
15. november 2010 - 12:11 #2
Der er ikke nogen her der kan give dig et realistisk bud på omkostningerne af opgaven, hvis udgangspunktet er at vi skal finde en løsning til dig, før vi kan få flere oplysninger.
Avatar billede dogtown Seniormester
15. november 2010 - 12:55 #3
Jeg har databasen færdig i MySQL med alle tabeller. Og jeg har en webside hvor brugerne kan logge på og vælge ændre sine oplysninger og gå til loggen (som er mangelfuld).

Det scriptet jeg bruger er de fleste koder i index.php og i index.php?log er det efter min plan de kan tilføje ting til sin log.  Og det er det som volder mig et problem. Det med at relationer og tilføje nye poster samt kunne gå frem og tilbage i posterne. Det er en brugertabel som skal være i relation en-til-mange med en journaltabel. Denne skal også være en-til-mange med en medicintabel.
Jeg bruger lidt for lang tid på at lære mig disse tingene, og tiden løber fra mig. Dog jeg lærer noget nyt hver gang jeg holder på.
Det grafiske eller layout, kan jeg selv justere undervejs. Så det er kun koden for denne funktion/side jeg ønsker hjælp til.

Målet er at kunne dette selv, men det går ikke så hurtigt :-(
Avatar billede dogtown Seniormester
09. februar 2011 - 19:45 #4
lukker tråden