Avatar billede card Nybegynder
15. november 2010 - 01:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger bredbånd med reverse-dns til rimelig pris

Alle steder jeg har kigget på bredbånd med mulighed for reverse dns er vanvittige dyre. Bor i Valby og har kun mulighed for bredbånd via telefonforbindelsen.

Er der mon en udbyder, som jeg har overset?
Avatar billede coderdk Praktikant
15. november 2010 - 04:50 #1
Fullrate erhverv: https://www.fullrate.dk/erhverv/professionel/bredbaand_professionel/

Men snak med dem først - Det står i deres erhvervsbetingelser at man kan få reverse DNS.
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2010 - 07:28 #2
Prøv dansknet.dk

det koster ikke noget med reverse DNS andet end udgiften til en fast IP adresse. Det er noget TDC webmaster lige knaster ind på sin terminal
Avatar billede card Nybegynder
15. november 2010 - 17:27 #3
Tak for din email.

Vi kan desværre ikke tilbyde dig det du ønsker. Det er ikke en teknologi/produkt vi gør os i desværre.

Venlig hilsen

XXXXXXX XXXXXXX
XXXXXX

Fullrate A/S
Avatar billede card Nybegynder
30. januar 2011 - 14:30 #4
Danskenet var sagen, men har ikke skiftet endnu...