Avatar billede ra__mus Nybegynder
14. november 2010 - 21:42 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

oplysninger om HTC DESIRE HD og HTC HD2 ønskes

Hej
Jeg er helt ny og ved ikke meget om disse smartphones.
Har kigget på denne HTC DESIRE HD og denne HTC HD2 Sort :

http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=4300297;4194934

Kan se at der på den ene er android og på den anden Microsoft Windows Mobile 6.5 Professional. Troede der var android på alle HTC smartphones ???

Hvad er det i bund og grund der er forskellen på smartphones og så de billigere mobiltelefoner der også kan komme på internettet ??

Er der andre telefoner, end de 2 nævnte, i kan anbefale herinde. Er umiddelbart mest til en android telefon jvf denne tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/923721#reply_7684451
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2010 - 22:20 #1
HTC spiller på flere heste i det her tilfælde.

Jeg ville, uden tøven, satse på en android. Hvorfor ved jeg ikke :-)

Men helt ærligt... Microsoft på min mobil? Lidt mere spændene med et styresystem som udvikles af tidens unge hjerner og ikke et førtidspensioneret "selvskab"

Du behøver ikke at være Ny for at kunne betjene en smartphone, det tager bare lidt længere tid og indernettet er en vital del i dette komplot.

Har selv haft en normal mobilos og sprang op af sofaen, da jeg fik en smartphone. Den er så anvendelig at jeg fik tåre i øjnene. Nu kan jeg endelig ringe til min mor.

(en vis humor er indlagt)
Avatar billede ra__mus Nybegynder
14. november 2010 - 22:29 #2
Du mener der er meget mere fremtid og applikation til android systemet eller hvad med denne kommentar ?? :
Men helt ærligt... Microsoft på min mobil? Lidt mere spændene med et styresystem som udvikles af tidens unge hjerner og ikke et førtidspensioneret "selvskab"

Hvad er fordelene ved en smartphone fremfor en mere almindelig mobil telefon ?? :
Har selv haft en normal mobilos og sprang op af sofaen, da jeg fik en smartphone. Den er så anvendelig at jeg fik tåre i øjnene. Nu kan jeg endelig ringe til min mor.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2010 - 22:33 #3
Der er klart mere energi i android. Open source og alt det her

Min kommentar taler for sig selv
Avatar billede ra__mus Nybegynder
14. november 2010 - 23:57 #4
ok vil gerne have flere kommentarer på banen ...
Avatar billede ra__mus Nybegynder
15. november 2010 - 10:59 #5
vil nu gerne stadig have uddybet hvad der er fordele ved smartphone fremfor almindelig mobiltelefon ??

og hvorfor det er en fordel at vælge android fremfor microsoft feks. ??
Avatar billede ra__mus Nybegynder
16. november 2010 - 00:33 #6
ingen der kan svar på #5 ??
Avatar billede -mundi- Nybegynder
17. november 2010 - 18:32 #7
Windows mobile 6.5 er elendigt sammenlignet med HTC Sense på android. Jeg ville selv vente og vælge en Windows Phone 7 teleon, når de kommer efter nytår.
Man kan dog få dem allerede nu hos 3
http://www.3.dk/Privat/mobil/Mobiler/Samsung-Samsung-Omnia-7/
Avatar billede ra__mus Nybegynder
17. november 2010 - 21:07 #8
På windows phone 7 systemet, hvilket sprog er applikationerne da programmeret i ??

og er der mange applikationer at hente ?

og hvorfor vil du vælge den fremfor android systemet ?
Avatar billede ra__mus Nybegynder
18. november 2010 - 01:38 #9
håber på et svar på #8 :-)

da jeg egentlig havde lagt mig lidt fast på enten
HTC desire HD eller samsung galaxy....
Avatar billede ra__mus Nybegynder
18. november 2010 - 13:55 #10
venter i spænding :-)
Avatar billede ra__mus Nybegynder
19. november 2010 - 12:52 #11
venter på svar... så vi kan få afsluttet her :-)
Avatar billede ra__mus Nybegynder
20. november 2010 - 11:52 #12
??
Avatar billede ra__mus Nybegynder
20. november 2010 - 22:38 #13
Dette kommmer der vist ikke mere ud af med mindre andre har kommentarer til hvad de ville vælge mellem disse:
Samsung galaxy s,
HTC DESIRE HD,
HTC DESIRE Z eller en med
windows phone 7  ??
Avatar billede ra__mus Nybegynder
29. november 2010 - 00:26 #14
læg et svar dem der vil ha points :-)
tror det bliver en HTC desire hd
Avatar billede ra__mus Nybegynder
02. december 2010 - 01:04 #15
det blev en HTC DESIRE HD.. lukker