Avatar billede Slettet bruger
14. november 2010 - 21:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slette oversigt i IE9

Hej

Hvordan sletter man oversigten i IE9?

Altså, hvis man begynder at skrive noget adressefeltet... f.eks. dr.dk - så viser den automatisk dr.dk/blabla .. altså dem man har været inden på.

Hvis jeg sletter alt browserdata.. ja, så er de der stadig.

Jeg har også nulstillet IE9 - også uden held.

Hvor? tak ;)

Team
Avatar billede brasso Forsker
14. november 2010 - 21:40 #1
Hent CCleaner og kør en rensning, husk at sætte flueben i 'Historie' under Gruppen InternetExplorer.
Ccleaner som er et rigtig godt program til at holde ryddet op på maskinen kan hentes her: http://www.piriform.com/
Her er en guide til programmet: http://www.softwaretipspalace.com/software-spotlight/ccleaner/guide/
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2010 - 21:53 #2
brasso> Det hjælper ikke... (har kørt CCleaner med alle optioner slået til)

Der står iøvrigt intet under history.. den er tom
Avatar billede vejmand Juniormester
14. november 2010 - 23:10 #3
Ved ikke om det er det samme som i IE8, men der bruger jeg denne metode:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Indstillinger ud for "Autofuldførelse" -> Fjern flueben i "Værktøjslinjen adresse"
Avatar billede brasso Forsker
15. november 2010 - 08:07 #4
Halløjsa
Stå oppe i adresselinjen, brug pil ned til at gå ned i listen, tryk DEL for at slette linjen.
Det virker i hvert fald i IE 8.
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2011 - 19:21 #5
Måske er det fordi det er en beta...