Avatar billede petersen7913 Forsker
14. november 2010 - 20:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gå til underformular

Jeg har en formular (Ordre) og en underformular (Ordrelinie).
Jeg vil gerne gå til underformularen, hvor jeg har brug for at loope igennem alle rækker.

Jeg har prøvet med Me.<underformular>.SetFocus. det giver ikke fejl ;o) men hvis jeg teste på me.navn får jeg stadig formularen, ikke underformularen.

Jeg har også prøvet med Me.<underformular>.<et felt i underformularen>.SetFocus men det giver bare en fejl.

Så hvordan kommer jeg ned i min underformular?
Avatar billede rosco Novice
14. november 2010 - 21:54 #1
Forms![Ordre]![Ordrelinie].SetFocus
Avatar billede fdata Forsker
15. november 2010 - 17:54 #2
Du skal bruge "Form":
Me.Underformular.Form.Feltnavn
Avatar billede petersen7913 Forsker
15. november 2010 - 20:00 #3
roscoe: jeg får ikke fejl på dit forslag, til gengæld får jeg heller ikke fat i min underformular. Hvis jeg tester med me.name får jeg stadig Order og jeg kan ikke få fat i OrdreLinie.<felt>

Andre, der har forslag????
Avatar billede petersen7913 Forsker
15. november 2010 - 20:26 #4
roscoe> efter mere test (= bøvl) fik jeg dit forslag til at fungere. Læg et svar så jeg kan lukke spørgsmålet. Tak ;o)
Avatar billede neoman Novice
15. november 2010 - 20:27 #5
DoCmd.GoToControl "navnet_på_underformularen"
Avatar billede rosco Novice
15. november 2010 - 22:03 #6
Godt du fik det til at virke.