Avatar billede Mads Nybegynder
12. november 2010 - 10:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Synkroniserings/backup-program

Jeg mangler et program der fungerer lidt ligesom DropBox - bare uden online delen.

Jeg vil gerne kunne sætte det til at overvåge nogle bestemte foldere, således at så snart jeg ændrer en fil i disse mapper, bliver det synkroniseret med en mappe jeg har valgt på min NAS.

Jeg har haft kigget på SyncBack og GFI Backup, men syntes ikke jeg har kunnet se at de kunne gøre det på denne måde - det har været noget med at jeg skulle sætte en schedule op.

Håber der er noget der kender et godt program :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
12. november 2010 - 10:56 #1
kan varmt anbefale
http://allwaysync.com/da-DK/?a=1
den ligger bare i systembakken, og (hos mig) sync'er efter 5 minutter idle.
Start med den gratis version - den vil prompte dig efter opgradering til pro når du har kopieret et antal filer (jeg gav 20$ - det er vist prisen, selvom de skriver 30$ og 'lige netop i dag kan man spare 10$')
Avatar billede Mads Nybegynder
14. november 2010 - 21:29 #2
Tak, for hjælpen. Jeg har kigget lidt på AllwaySync som du anbefalede, og så på Super Flexible File Synchronizer, som også fungerer ret godt :)

Vil du smide et svar som tak for hjælpen?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2010 - 11:08 #3
bare behold point - det er jo et købe-program. Havde det været freeware, så...
;)
Avatar billede Mads Nybegynder
09. december 2010 - 08:52 #4
Så lukker jeg - tak for hjælpen :)