Avatar billede Compute Nybegynder
12. november 2010 - 08:32 Der er 3 kommentarer

Full Screen på anden skærm

Hej allesammen

Jeg har 2 skærme. Jeg har bare problemer når jeg på min sekundære ser film i full screen, mens jeg spiller på min primære.

Er der en måde jeg kan se full screen på min sekundære skærm, uden at den bliver mindre igen når jeg trykker på noget på min primære skærm?

Det skal lige siges at jeg bruger windows vista og hvis det kan hjælpe har jeg et NVIDIA GeForce GT 230 graffikkort.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
12. november 2010 - 08:52 #1
hvilket program ser du film i?

For hvis det f.eks. er Flash, så er der ikke noget nemt at gøre...

Og det er jo som sådan ikke noget du styrer, men noget det program du bruger styrer.
Avatar billede Compute Nybegynder
12. november 2010 - 09:09 #2
Altså det er online hvor jeg normalt ser i flash. Ellers kan det også bare være normale film hvor jeg bare bruger windows media player eller VLC .
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
12. november 2010 - 11:00 #3
vlc bør altid kunne forblive i FULLSCREEN selv om du bruger andre vinduer, ellers skal du opdatere din Skærmdriver.

Flash er der desværre ikke en nem løsning til. Det skyldes ene og alene en dum fejl i flash, de nægter at rette.
Der er én lille version af flash, hvor du kan hacke den til det ved at ændre i .exe filen, men det er meget langhåret og en stor sikkerhedsrisiko, da du skal Downgrade flash.